API printen?
Zo simpel kan het zijn

Bestel API

On-Demand printen via onze API: Snel, Flexibel en Efficiënt

Heb jij een webshop die posters, kaarten of ander drukwerk verkoopt, en ben je opzoek naar een partner waar je de bestellingen geautomatiseerd naar kunt doorsturen? Bij Print&Bind bieden we oplossingen voor bedrijven die behoefte hebben aan on-demand drukwerk. Met onze API-gebaseerde printservices kun je eenvoudig, snel en zonder tot nauwelijkse tussenkomst van handmatige processen printopdrachten aan ons doorsturen. Of je nu marketingmateriaal, gepersonaliseerde producten of bedrijfsmateriaal nodig hebt, ons on-demand printen via API zorgt ervoor dat jouw klanten altijd snel de juiste producten ontvangen.

Onze verschillende opties voor het automatiseren of versnellen van het bestelproces

1. Restfull API

Wij bieden ook een veelzijdige koppeling door middel van een RESTFULL API, alle informatie vind je hier. Deze koppeling is technisch het meest veelzijdig. Wij kunnen je uiteraard helpen bij de implementatie. Neem hiervoor contact op met bart@printenbind.nl

2. Vaste link naar de artikel samenstelling

Wist je dat je jouw samenstelling in het bestelformulier als link kunt opslaan. Via "Bewaar link" kun je de artikel configuratie opslaan als link, dit kun je dan vanuit diverse systemen aanroepen met 1 klik op de knop.

3. Bestellijst vanuit Google Drive (artikel samenstelling)

Doormiddel van een slim opgezet formulier kun je eenvoudig tientallen verschillende artikelen beheren en bestellen. Wij kunnen dit op maat leveren, neem hiervoor contact op met bart@printenbind.nl

4. Automatisch opdracht verwerking via email (mail fetching)

Vanuit je eigen webshop stuur je automatisch de bestelling naar een uniek mailadres van Print&Bind. Dit mag een eenvoudige bevestigingsmail zijn met enkel de noodzakelijke informatie (afleveradres, referentie en aantal), wij weten dan wat je wilt bestellen en zorgen voor een goede invoer. Ons script is intelligent opgebouwd, deze filtert en controleert de invoer. Wij moeten deze optie per klant handmatig activeren (eenmalig).

5. Automatisch opdracht verwerking via Ajax call

Integratie in je eigen webshop waarbij op de achtergrond de bestelling wordt verwerkt door middel van een Ajax call. Een unieke URL zorgt ervoor dat de bestelling direct ingeschoten wordt in ons systeem, dit is de meest robuuste en snelste manier van koppelen. Het is mogelijk om meerdere documenten (artikelen) in 1 bestelling te plaatsen. Wij moeten deze optie per klant handmatig activeren (eenmalig).

6. Automatische incasso

Bij een koppeling bieden wij de mogelijkheid om de betaling van de facturen automatisch te laten incasseren (automatische incasso). Bij veel opdrachten scheelt dit aanzienlijk in tijd.