Wachtlijst voor nieuwe klanten
Helaas werken wij heel af en toe met een wachtlijst voor nieuwe klanten. Dit doen wij om een accurate levertijd te behouden. Wanneer wij de gegeven levertijd niet halen, nemen wij geen bestellingen van nieuwe klanten aan. Zo kunnen wij eventuele teleurstellingen voorkomen.
Natuurlijk werken wij zo hard mogelijk om wachtlijsten te voorkomen. Maar helaas is er af en toe geen andere optie. Wanneer wij de beloofde levertijden niet meer kunnen waarborgen maken wij gebruik van een wachtlijst voor nieuwe klanten. Wanneer je jezelf opgeeft voor de wachtlijst krijg je een email wanneer u de bestelling weer kunt plaatsen.
Klanten met een geregistreerd (gast)account kunnen tijdens de wachtlijst wel nog een bestelling plaatsen. Deze zal op de normale manier verwerkt worden. Het is alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen wanneer je ingelogd bent op je account. Heb je eerder vanuit een gast account besteld? Dan kun je via de methode 'wachtwoord vergeten' je account om omzetten naar een geregistreerd account en ook een bestelling plaatsen.
We kunnen helaas geen tijdsinschatting geven op wachtlijsten, deze proberen we zo snel mogelijk weg te werken.